Reklamodawcy dźwignią rozwoju mediów

Można powiedzieć, że media współczesne opierają swoje funkcjonowanie jedynie na udziale sponsorów. Reklamodawcy chętnie dają pieniądze gazetom, czy telewizji z tego względu, że spodziewają się wyników oglądalności. Jeżeli te nie występują wtedy można spodziewać się klęski ekonomicznej, a co najgorsze utraty sponsora. Tego akurat niektóre gazety czy stacje telewizyjne mogłyby nie przetrwać. Zresztą widać to wyraźnie po analizie sytuacji w telewizji publicznej, która boryka się z tego typu problemami już od bardzo dawna. Medialna sytuacja nie jest do pozazdroszczenia. Dziennikarze bardzo często zmieniają miejsca pracy, a często duże redakcje zlecają po prostu agencjom zewnętrznym przygotowywanie określonych materiałów. Era dziennikarza etatowego powoli przemija, a poziom informacji staje się coraz niższy. Zresztą trudno dostać jakość praktycznie za darmo. Dzisiaj jeszcze na płatnych serwisach można odnaleźć ciekawe wiadomości. Inne źródła informacji to tylko reklama i wykorzystywanie odbiorcy jako produktu. Podsumowując media bez reklamodawców by nie istniały. Działa to także w drugą stronę. Odbiorcy nie lubią jednak nachalnych reklam i często z tego powodu rezygnują zupełnie z odbierania wiadomości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.