POTRZEBA I ZNACZNIE WYSTAW, TARGÓW, POKAZÓW

Najskuteczniejszych form reklamy. Poza ekspozycją w oknie i wewnątrz księgarni poważną rolę mają do odegrania pokazy specjalne, organizowane poza księgarniami w dużych salach bądź w specjalnych pawilonach wystawowych.Do tej grupy środków oddziaływania zaliczamy: wystawy, targi, pokazy, aukcje i giełdy.Wystawa książki (reprodukcji dzieł sztuki, maszyn, urządzeń itp.) jest to przedsięwzięcie polegające na eksponowaniu w odpowiednio wyposażonym lokalu określonego zestawu ksią­żek w celach informacyjno-propagajidowych lub dydaktycznych (wychowawczych). Przedmioty lub towary eksponowane na „wy­stawie nazywamy eksponatami i na terenie wystawy nie są one obiektem sprzedaży.Powyższe określenie wskazywałoby na to, że wystawom nie przyświecają cele reklamowe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam na moim blogu! Nazywam się Artur Iwonicki i na co dzień pracuje w małej agencji reklamowej, zajmuję się tam grafiką. Blog to jedna z wielu moich pasji i zainteresowań- są one siłą rzeczy bardzo powiązane z praca. Wpisy jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki ze świata reklamy. Jeśli podoba Ci się to co robię to zapraszam do like`owania wpisów. Pozdrawiam gorąca 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.