ORGANIZACJA TARGÓW

Każda wystawa stanowi dla zwiedzających źródło solid­nej wiedzy na określony temat, spełnia więc zawsze rolę popu­laryzatorską i wychowawczą. Targi są przedsięwzięciem zorganizowanym w celu zawie­rania przez wystawców umów o dostawy towarów lub wykony­wanie usług. Przepisy państwowe określają, że przedmiotem targów jest w pierwszym rzędzie przegląd produkcji’ (wytwór­czości), a następnie reklama towarów. Targi mogą być organi­zowane przez grupę., producentów, bądź przez centrale handlu zagranicznego. Techniczna strona (urządzenie ekspozycji) targów może być powierzona . przedsiębiorstwom specjalizującym się w tym zakresie, dotyczy to szczególnie imprez o charakterze międzynarodowym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam na moim blogu! Nazywam się Artur Iwonicki i na co dzień pracuje w małej agencji reklamowej, zajmuję się tam grafiką. Blog to jedna z wielu moich pasji i zainteresowań- są one siłą rzeczy bardzo powiązane z praca. Wpisy jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki ze świata reklamy. Jeśli podoba Ci się to co robię to zapraszam do like`owania wpisów. Pozdrawiam gorąca 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.