REPRODUKCJE

Reprodukcje , pozostałe, wydawnictwa artystyczno-graficzne potrzebują również innych środków reklamy. Konieczne są kata-t logi, najlepiej ilustrowane, które powinno się wysyłać do stałyćK odbiorców, jak szkoły, instytucje czy zakłady pracy, z odpowied­nią,ofertą. katalogi te powinny być ’ cło .wglądu w księgarni na wydzielonych stolikach; Reprodukcje, portrety, godła czy plakaty mogą też być przedmiotem, szerokiej reklamy ofertowej; zależy to nie., tylko od zaopatrzenia, lecz również od możliwości tech­nicznych wysyłkowni {obrazy wymagają troskliwego opakowania).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam na moim blogu! Nazywam się Artur Iwonicki i na co dzień pracuje w małej agencji reklamowej, zajmuję się tam grafiką. Blog to jedna z wielu moich pasji i zainteresowań- są one siłą rzeczy bardzo powiązane z praca. Wpisy jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki ze świata reklamy. Jeśli podoba Ci się to co robię to zapraszam do like`owania wpisów. Pozdrawiam gorąca 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.