PORUSZENIE ODBIORCY

Natomiast dla dotarcia z reprodukcjami na wieś organizuje się wystawy objaz­dowe (furgon samochodowy z kompletem obrazów i stojakami), które zatrzymują się na określony dzień w klubach ; rolnika,gdzie przyjmowane – są; zamówienia- i prowadzona jest sprzedaż połączona z odpowiednią informacją sprzedawcy.Wydawnictwa artystycziio-graficzne, a w szczególności repro­dukcje oprawne, wymagają szczególnych umiejętności reklamo­wych w rozmowie sprzedażowej. Konieczna jest znajomość epoki, stylu i twórczości danego malarza, a więc znajomość w ogólnych zarysach historii sztuki, szczególnie malarstwa powszechnego i polskiego. Konieczna jest umiejętność swobodnego i przekony­wającego omówienia walorów danego obrazu, umiejętność zacie­kawienia odbiorcy i wzbudzenia w nim wzruszeń – estetycznych, połączonych z zachętą uwzględniającą nie tylko elementy han­dlowe, lecz także i ambicjonalne, jakimi często kieruje się od­biorca.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam na moim blogu! Nazywam się Artur Iwonicki i na co dzień pracuje w małej agencji reklamowej, zajmuję się tam grafiką. Blog to jedna z wielu moich pasji i zainteresowań- są one siłą rzeczy bardzo powiązane z praca. Wpisy jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki ze świata reklamy. Jeśli podoba Ci się to co robię to zapraszam do like`owania wpisów. Pozdrawiam gorąca 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.