ODDZIAŁYWANIE EKSPOZYCJI

Wydawnictwa artystyczno-graficzne uczestniczą już od , lat W’ kiermaszach ulicżnych, organizowanych w czasie dorocznych^ Dni Oświaty, Książki i Prasy. Eksponowane są one zazwyczaj w dużych specjalnych stoiskach typu pawilonowego, gdzie obrazy porozwieszane na ścianach z biało lub szaro malo­wanych płyt pilśniowych (perforowanych), stwarzają nastrój po­dobny do warunków domowych, w jakich obraz powinien znaj-* dować się’u odbiorcy. Zwiększa to siłę oddziaływania ekspozycji. Ekspozycja jako szczególnie sugestywna forma reklamy po­winna być stosowana w różnych .wariantach. Na przykład w du­żych miastach, w specjalnych pawilonach wystawowych można organizować wystawy-przeglądy nowości z zakresu reprodukcji przewidzianych na dany rok.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam na moim blogu! Nazywam się Artur Iwonicki i na co dzień pracuje w małej agencji reklamowej, zajmuję się tam grafiką. Blog to jedna z wielu moich pasji i zainteresowań- są one siłą rzeczy bardzo powiązane z praca. Wpisy jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki ze świata reklamy. Jeśli podoba Ci się to co robię to zapraszam do like`owania wpisów. Pozdrawiam gorąca 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.